a mind full of daggers

nej, nu får jag ta & skärpa mig för så här kan jag inte ha det.
måste börja tycka om mig själv nu. måste bli stark & modig. måste vara ett lejon.

annars tisdag i vanlig ordning. jag har mest bara postat paket & handlat lite veganmat. & suttit här, såklart.
Postat av: Ema

du borde tycka om dig själv, var ett lejon! nu gjorde du iaf mig lite modigare bara genom att skriva det du skrev.

2011-08-24 @ 11:12:33
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Lisette

Håller med Ema, du borde tycka om dig själv. Det borde alla göra egentligen <3 Men jag har samma problem som du! Trots att jag är ett lejon (då menar jag sjärntecknet) så känner jag mig inte som ett, inte alls..



Anyways, du är fin och bra som du är. OCH modig! Läste ditt inlägg där du skrev att du lyckades ta en spruta i armen för första gången på 10 år, om inte det är mod.. vad är då det? :) Jag själv har otroligt många rädslor/fobier som jag skulle vilja övervinna, men jag är helt enkelt för rädd!

2011-08-24 @ 16:00:42
URL: http://lissielimelight.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback