upcoming week

jag har haft en väldigt bra helg, men nu står en ny vecka runt hörnet & det är en del grejer jag måste göra:
x fixa till mitt cv/personliga brev
x söka några jobb
x kontakta min handledare på arbetsförmedligen angående truckkort
x börja jobba med arbetsproverna till en utbildning jag ska söka (sex stora uppgifter som ska in om en månad)
x åka till Uppsala för att lämna tillbaka böcker till en kompis, samt köpa lite varma kläder
x tona håret
x fixa klädsel för helgens maskerad
x gå på promenad varje dag

tror inte att det är så mycket mer .. rätt lugnt egentligen, bortsett från arbetsproverna som är skitsvåra.
Postat av: paij

maskeraaaad :D

2010-09-07 @ 00:45:56
URL: http://rubyredlips.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback