pokémon forever


photo: me


lite så här har jag spenderat denna måndag.
har även tonat håret, så nu ser det ganska jämt & bra ut igen. ifall någon undrade.
tänker fortsätta kolla på Pokémon i princip hela kvällen, men måste hinna med en promenad & en jobbansökan också.

stream:ar för övrigt serien på den här hemsidan. hur bra som helst!
Postat av: Hugo S.

SV; Tack gulle :> fy, har lyckligtvis aldrig vart med om att jag börjat gråta, jag är jävligt bra på att låtsas som ingenting när jag dör inombords ^^ det där med sprutor är intressant, en kompis till mig är livrädd för sprutor men jobbar som piercare, och tycker det är jättestor skillnad på stora piercingkanyler och pyttesmå sprutnålar. Det sistnämna är enligt honom tusen gånger värre, samma för dig?

2010-09-06 @ 19:49:05
URL: http://wolfhound.blogg.se/
Postat av: Lisette

haha åh, pokémon <3

2010-09-06 @ 20:30:25
URL: http://lissielimelight.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback