the answers

kan du göra en video där du fixar hår och smink?
mja, jag skulle kunna, men vet inte riktigt om jag vill. jag sminkar mig aldrig särskilt speciellt (typ bas, ögonbryn, eyeliner, ögonskugga, mascara & lösögonfransar) & håret fixar jag med volumaster, hårspray & massa tupering.

vilka är dina favoritaffärer?
h&m, gina tricot, tradera/ebay (ehe), lagerhaus, glitter, forever 21 & juicy couture. fast jag handlar lite överallt egentligen.

är du tillsammans med någon?
mja, det kan man nog säga.

favoritfärg?
svart, rosa, lila, grå, vit .. typ.

favoritklädesplagg?
jag vet ärligt talat inte. något snyggt & bekvämt?

hur gammal är du?
tjugo år & nästan tre månader.

vad vill du göra i framtiden? (jobb och sånt)
planen är att utbilda mig till copywriter & jobba på någon reklambyrå, helst utomlands. men jag är inte helt säker.

ska du skaffa några fler piercings?
har planer på att fixa några fler i öronen så for de är färdigtöjda, & kanske en navelpiercing när jag orkar träna magen i form, haha. en & annan dermal anchor skulle vara fint också. åh, dessa oändliga små projekt.

hur ofta shoppar du?
var & varannan vecka typ!

vilken stad bor du i?
stad & stad .. jag bor i ett "samhälle" som heter skokloster. ligger mellan enköping & stockholm, mitt i skogen.
fast ibland befinner jag mig i enköping.

vad är en bra blogg enligt dig?
en bra blogg är en som blir uppdaterad minst en gång om dagen, både med bilder & text. jag gillar vardagliga bloggar som drivs av intressanta personer, helst fyllda med inspiration & sådant.

vilken är din favorithjälte?
Batman.

vill du helst ha en lama, enhörning eller dinosaurie (valfri)?
en lama, lätt!

när tänker du göra Göteborg farligt?
jag har planer på att åka dit innan året är slut!

vilket lag hejar du på i Premier League om du måste välja?
kör nog på Manchester United FC isåfall.

vilken inriktning hade du på gymnasiet?
läste media med inriktning på grafisk kommunikation. lärde mig det mesta från formgivning & grafisk design till kommunikation inom media.

vilket är det värsta sättet att dö på enligt dig?
långsamt & smärtsamt vore nog värst. typ, få alla lemmar avsågade en efter en & sedan dö av smärtchock eller blodförlust. eller brinna upp.

vilken hårfärg skulle du inte kunna tänka dig att ha?
grönt.

stilförebild?
jag har väl ingen speciell person eller så som stilförebild, utan jag hittar min inspiration lite överallt; på stan, hos vänner, bloggar/tumblrs, internet i allmänhet & tv/film typ. jag försöker att köra på det jag gillar & inte bry mig om vad andra säger.

favoritmat?
för tillfället är jag inne i en period då jag knappt gillar mat överhuvudtaget, så det är en rätt svårt fråga. men jag är en sucker för god pasta med typ sås eller något. annars är bananyoghurt bland det bästa som finns. & avokado med keso, om nom nom. jag är för övrigt vegetarian, & har varit det i hela mitt liv, ifall någon undrade.

vart skulle du bo om du fick välja?
jag kan inte välja bara ett ställe, då det finns en del städer/platser som jag älskar .. men london, någonstans i los angeles, tokyo eller bangkok iallafall. just nu är jag väl mest sugen på los angeles eller tokyo. eller göteborg, haha.

bästa stället för att ta en drink/festa en kväll?

jag kan inga bra krogar eller klubbar, då jag bara har varit på ett par stycken & ingen av de var väl någon höjdare .. men jag tycker faktiskt att det mesta funkar bara man har trevligt sällskap.

jag kommer inte på några frågor nu bara för det, men ja.. varför är du så jäkla snygg? haha okej, jag har nog ingen fråga :3 men jag ville bara säga att du är himla snygg, och jag avgudar din stil! :D
jag måste ändå få svara & säga tack tack tack! sådana kommentarer uppskattas verkligen. hur gulligt som helst, puss!



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback