two questions for you guys




Postat av: Suzanna

Du uppdaterar om bra grejer, alldagliga grejer, inspirationsfulla grejer, mke bilder etc! Sånt som är roligt att titta på och läsa om.



Kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade hit, eller jo! tror du lämnade en kommentar på min blogg eller nåt liknande <3

2010-11-22 @ 00:15:33
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: tardie

hittade hit genom bilddagboken.

hum du han snygg stil och jag känner igen mig ibland i det du skriver.

2010-11-22 @ 00:20:55
Postat av: Lisette

Jag minns faktiskt inte hur jag hittade hit, antar att det var genom en annan blogg eller liknande :D Men jag har stannat för att jag tycker du har grym stil, lägger upp intressanta inlägg om allt och inget, spelar ingen roll vad du skriver om det blir typ automatiskt intressant för mig. HAHA! Nejmen, grym blogg har du! ♥

2010-11-22 @ 06:50:17
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Line

re: jag veeeet, hon är så himla liten också, sötaste kattungen jag sett!

2010-11-22 @ 09:23:11
URL: http://lamelama.blogg.se/
Postat av: Dzana

Du är min shibby dude och bloggen är bra. Snygg brud som tar fina bilder, keepin' it simple. Ingen jobbig layout eller så, och texten (som är intressant) är inte jobbig att läsa eller så.

2010-11-22 @ 09:28:31
Postat av: emma

kommer inte ihåg hur jag hittade hit. men du verkar vara en skön brud bara.

2010-11-22 @ 09:57:57
URL: http://chasey.blogg.se/
Postat av: Joanna

1. Jag läser den inte, men den verkar intressant. Klickade in på den just nu.



2. Genom Bloglovin

"Bloggar du kanske gillar"

2010-11-22 @ 11:00:21
URL: http://ahylian.wordpress.com
Postat av: frida

ramlade över din blogg för bara några dagar sen. snygg layout och snygg brud med kindpiercingar (jag vill med ha!)



hittade dig då du hade kommenterat på en av mina vänners bloggar.

2010-11-22 @ 16:15:36
URL: http://svajigt.blogspot.com
Postat av: sofie

Tror jag hittade din blogg via att du kommenterat någonstans.. och jag fortsätter titta in eftersom din blogg är väldigt snygg, lixom alla inlägg och allt är snyggt.



Har dock inte läst så länge, så har inte sett någon bild på dig eller någonting men aa..

2010-11-22 @ 16:40:38
URL: http://eifosna.blogg.se/
Postat av: torkel

jag läser för att vi är förlovade sen ett och ett halvt år tillbaka.

vettefan hur jag hittade hit. tror jag frågade efter din blogg på bdb. hahahah.

2010-11-22 @ 16:51:05
Postat av: lilli

läser den för att jag gillar dina texter och bilder osv och hittade den nog när du kommenterat på en annan blogg, tror jag. :)

2010-11-22 @ 16:55:50
Postat av: Ida

Hittade till din blogg för några dagar sendan bara genom bloglovins "bloggar du kanske gillar?"!

Du har en skön blogg med cleana bilder och sköna texter, även du verkar skön! brukar aldrig kommentra någon blogg men kännde mig tvungen nu alltså :) hah keep up the good work!!

2010-11-22 @ 17:34:19
Postat av: Devinia Euvel

Jag hittade nog hit via din helgon, och din helgon hittade jag troligen bland de senaste inloggade.

Det jag gillar med din blogg är att du håller allt väldigt enkelt, du har väldigt bra smak gällande kläder. Och så är du snygg, och du får mig att sakna mina kindpiercingar.

2010-11-22 @ 17:49:06
URL: http://devinia.se
Postat av: lisa

jag hittade din blogg genom kommentarerna på nån annan blogg tror jag och jag vet inte varför jag läser den riktigt ;P jag gillar den liksom och du verkar ha skön stil :)

2010-11-22 @ 17:50:50
URL: http://lisaasp.blogg.se/
Postat av: elin

du uppdaterar om bra saker. lite personliga inlägg är kul att läsa. tillexempel det inlägget här nere om att du tappat lite av dina sociala förmåga. du skriver om intressanta saker.

skrev fel. skulle varit .webblog.se men blev blogg.se :)

2010-11-22 @ 18:24:19
URL: http://sskapad.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade hit, men tror det var via någon blogg eller liknande.

Jag gillar din blogg för jag tycker du skriver på ett väldigt bra sätt. Sen lägger du upp fina bilder, och har en fin stil.

Sen ville du att man skulle berätta om sig själv, och jag vet inte riktigt vad jag ska säga, jag har en 18 årig tjej som gillar bodymods, men även lite annat. Går för tillfället sista året på gymnasiet och funderar över vad jag vill göra i framtiden.

Hoppas svaret dög :)

2010-11-22 @ 18:36:08
URL: http://spinkisen.blogspot.com/
Postat av: sofin

gillar din stil, texter o bilder :)

2010-11-22 @ 19:13:37
Postat av: sandra

för att du är snygg (du borde lägga upp fler bilder på dig själv!) och din blogg är inspirerande (:



jag vet inte hur jag hittade dig, antingen genom någons länk eller bilddagboken? xD

2010-11-22 @ 19:25:39
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/
Postat av: unni

ingen aning. hittade nog din blogg genom någon annans och brukar efter det kika in här nästan varje dag.

varför vet jag inte, brist på fritid?

2010-11-22 @ 20:23:37
Postat av: Line

minns inte ALLS hur jag hittade hit, men jag kollar in här för att du är snygg (ja, jag är ytlig..), bilderna är fina, du skriver bra saker. ja, allt sånt som gör en blogg läsvärd :D

2010-11-22 @ 21:10:50
URL: http://lamelama.blogg.se/
Postat av: vicky

hittade hit för bara några dagar sedan faktiskt, och har fastnat sedan dess! Hittade dig via en annan blogg för du hade kommenterat och skrivit en intressant kommentar, kommer dock itne ihåg vad du skrev haha xd

Varför jag fortfarande droppar in är för att du har en väldigt snygg stil, tar väldigt fina bilder, skriver/tipsar om bra saker och är personlig (:



själv är jag 16, bor i en liten stad i skåne som heter helsingborg och går första året på estetiska programmet, jag är intresserad utav kläder, musik och ja allt som ungdommar oftast är intresserade uttav. Skiljer mig inte så mycket från alla andra (;

2010-11-22 @ 21:35:38
Postat av: Sofia

... för du har cool stil och fina bilder.

... genom att du har kommenterat hos wolfhound. :)

2010-11-22 @ 21:36:20
URL: http://dinostar.blogg.se/
Postat av: v

insperation!

bilddagboken, tyckte att du var ascool :(

2010-11-22 @ 21:43:45
Postat av: C

Norrlänningen igen. Minns inte hur jag hittade din blogg, men du skriver intressant å det är det som håller mig kvar :) hihi

2010-11-22 @ 21:48:41
Postat av: Anonym

Minns faktiskt inte vart ja hittade dig ..

men du har grymt cool stil och du inspirerar som fan ! keep going <3

2010-11-22 @ 22:53:09
Postat av: Josie

läser din blogg för att den är awesome, och du verkar vara en grym brud. minns inte hur jag hittade dig, det var ett tag sen nu!

2010-11-23 @ 00:29:06
URL: http://rockcitytrainwreck.blogg.se/
Postat av: Michelle

Gillar det du uppdaterar om. Hittade hit via murderotic!

2010-11-23 @ 06:48:08
Postat av: Linn

Kommer inte ihåg hur jag hittade din blogg, men antagligen genom nån annans blogg xD Tycker att du har en härlig stil och tar awesome bilder! :)

2010-11-23 @ 09:06:24
Postat av: Hanna

Läser din blogg för jag är intresserad av vad som händer i ditt liv och din blogg är allmänt snygg och cool. Jag hittade hit för att vi var internetpals så ah.

2010-11-23 @ 09:42:48
Postat av: Jozefine

1. Jag läser din blogg dels för att du ger mig väldigt mycket inspiration till kläder, foto - ja, you name it, och dels för att du har en absolut egen stil som sticker ut, och det gillar jag som fan.

2. Jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittade din blogg. Men jag tror det var genom någon annans blogg, har jag för mig.

2010-11-23 @ 17:00:40
URL: http://jozefineandersson.blogg.se/
Postat av: manda

min kompis läste din blogg och jag tyckte att du var fin och verkade intressant. + att du har fin stil :)

2010-11-23 @ 21:30:43
URL: http://amandalonneryd.blogg.se/
Postat av: Alice

Hittade din blogg igenom steph och läser den för att jag tycker att du har skriver roligt och även fast vi har väldigt olika stil så inspereras jag utav dig. Fortsätt blogga för alltid!

2010-11-24 @ 08:01:00
Postat av: Mikaela

Mitt navn er Mikaela og jeg leser bloggen din fordi jeg virkelig liker måten du blogger på og stilen din! C:



Jeg fant bloggen din via thejuicydetails.se om jeg ikke husker helt feil..!

2010-11-24 @ 10:43:12
URL: http://blekkblod.blogg.no
Postat av: sara

Jag bokmärkte din blogg eftersom du hade en bild på en jacka jag blev intresserad utav. Jag har sedan dess kikat in titt som tätt eftersom vi verkar ha samma smak till en viss del och du har godheten att skriva ut vart du köper grejerna, om jag hittar något jag också gillar. (det kan kanske intresserad dig att veta att jackan var en svart höstjacka från h&m för 149kr, som jag köpte och älskar!)



hur jag hittade hit minns jag dessvärre inte alls :<

2010-11-24 @ 17:50:36
Postat av: Bunny

Jag började läsa din blogg för att du hade rosa hår, och det tyckte jag var aweeesome :3 Men jag läser den fortfarande, för att du har en så grymt snygg stil! :D Och jag älskar att se på din shopping ^^



Jag hittade hit efter att Lorenzotti.se lagt upp dig bland de bloggar hon följer ^^

2010-11-25 @ 20:29:29
URL: http://bunnys.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback