experiment


photo: me

eftersom att den första toningen redan har tvättats ur, så provar jag denna ikväll.
dessvärre tror jag inte att det kommer bli särskilt bra, då det nog är för få röda pigment i denna. men men, det går som det går.
blekte utväxten i tisdag också, så den är typ guldigt mörkblond eller något. skär sig fint med det övriga ljusblonda, oh ja.
i värsta fall går jag till ica idag eller imorgon & köper en ny toning. håret gillar det inte, but I don't care.

update: tror att jag råkade ha bloggen lösenordsskyddad ett tag där .. haha, oops.
tonade håret för någon timme sedan också. helt okej!
Postat av: mimi

jaa vill nästan köpa ett par till men tog sista paret och jag har ju redan en reserv! :D



jag älskar din blogg trorja, helt kär må jag säga!

2010-05-27 @ 23:34:32
URL: http://friendlyfire.blogg.se/
Postat av: Nanna

glössy glössy

2010-05-27 @ 23:59:13
Postat av: Suzanna

jag hoppas på det bästa! färgen är gorgeous :)

2010-05-28 @ 22:19:51
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback