did you know?

visste ni …
att jag vill
gå ut i det fina vädret & dricka is-chai just nu?
att jag har aldrig ätit fisk?
att jag lyssnar mycket på Lady Gaga? (seriöst, hon är det enda jag lyssnat på i x antal veckor nu)
att jag funderar på att färga/slinga håret a la Nicole Richie? (dock säger min frisör nej. what to do?)
att jag pratar snabbt & lite osammanhängande när jag är exalterad?
att jag inte gillar folk som visslar?
att jag avskyr när folk snackar skit om saker & personer jag älskar?
att jag gillar citroner?
att jag är förälskad i Dr. Rush från Stargate Universe?
att sist jag grät var i lördags när jag kollade på en film?
att min mobiltelefon är knäpp & stänger av sig lite när den vill?
att när jag vaknar på morgonen vill jag oftast ligga kvar & antingen sova eller fundera över dagen?
att innan jag går och lägger mig tar jag läppsyl på läpparna?
att jag just nu tänker på att jag vill gå hem?
att i morgon kommer jag troligtvis åka till Uppsala eller Västerås?
att jag hoppas att jag hamnar i Göteborg till början av nästa år?
att jag verkligen vill jobba på en reklambyrå när jag blir stor?

lånade denna lilla lista från Malin.

Postat av: Cilla

Tycker att du passar superbra i så som du har nu men du skulle vara jättefin i Nicole Richie-ish hår (y)

2010-05-04 @ 18:26:55
URL: http://smellslikejuicy.tumblr.com
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

jag älskar att tugga på citroner ;>

2010-05-25 @ 10:39:47
URL: http://benniy.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback