it's in the future



jag fick jobbet!

så på måndag börjar jag. jobbet kommer till största del gå ut på att uppdatera ett företags databas, korrigera texter och lägga till beskrivningar av varor. kanske inte så spännande, men alltid något.
dock så har förkylningen kommit tillbaka. jag trodde jag höll på att bli frisk, men igår kom det igen.
så i helgen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.

vad ska ni hitta på i helgen?
Postat av: Jas

FAN SÅ BRA! grattis :D något iaf!



jag kommer inte göra något!

2010-03-05 @ 17:27:41
URL: http://keedo.nu
Postat av: line

re: jag vet! :D det fanns en på monki förut som jag verkligen ville ha, men när jag väl hade pengar så hade den gått ur sortimentet :( aspissigt.

& haha hon, katten, ligger ALLTID precis där!



ps, har svarat på ditt mejl, bara så du vet!

ps2, någon annan vill också köpa skjortan, sååå.. det blir till att buda om du vill ha den :c

2010-03-05 @ 17:28:50
URL: http://haughtyandhardcore.blogg.se/
Postat av: torkel

GRATTIS!!!1

jag jobbar imorgon. heh. sen blire melodifestival! o/ själv?

vi måste ses snart igen!

2010-03-05 @ 22:06:33
Postat av: mia

torkel: thanx!!

åh, party on! haha, jag ska bara vara hemma och ta det lugnt tror jag, orkar inte vara sjuk :<

ja, det tycker jag!

2010-03-05 @ 23:22:31
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: jennifer,

massvis med grattis, sötnos.

min helg är väldigt lugn, då de är den sista som har möjligheten till att vara det på en lång lång tid.

2010-03-06 @ 14:19:59
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback