underground


photo: me

den senaste veckan har jag funderat en hel del. framtidsplaner & drömmar.
just nu är jag väldigt sugen på att åka till London på språkkurs i några veckor till hösten. om allting går bra så kanske jag stannar där också. eller så blir jag kvar i Sverige. pluggar webbdesign, webbprogrammering, mediekommunikation, eller liknande. eller kanske någon lärarutbildning. håller iallafall tummarna för att jag hamnar i Göteborg då, vad jag än bestämmer mig för att göra.
but who knows? kanske har jag ett jobb i höst. kanske blir jag kvar här i Enköpings-trakterna och lever vidare.
fast helst vill jag ju flytta någonstans. börja om lite på nytt.
hur som helst, allting ska bli bra. i år ska jag våga.

ps. det har varit ganska tomt bland kommentarerna ett tag nu. har det hänt något?
Postat av: Alexandra (irrenhaus)

jag älskar din blogg.:*

och hoppas alla planer går bra, vilka de än blir.:*

2010-03-15 @ 14:19:05
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: veronica

det låter asbra tycker jag!

tack för en bra blogg hörru (:

2010-03-15 @ 18:56:32
URL: http://mantheniel.blogg.se/
Postat av: Cansu

Åh, det hade varit trevligt att få se dig här i göteborg! :D Jag hoppas att det ordnar sig för dig vilket som

2010-03-15 @ 19:45:32



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback