prototype / sick


photo: me

sorry för taskig uppdatering, men jag har spenderat de senaste två dagarna i soffan & försökt bli frisk.
har någon förkylning i kroppen & det suuuuuger. självklart så är det fint väder ute också.
& självklart så blir jag sjuk nu när jag hade planerat en Göteborgsresa till helgen. självklart så kan jag inte åka. KUL.

har iallafall börjat spela en del Prototype. det går så där just nu, vågar inte slåss mot alla monster, haha.
försöker även lära mig att tycka om The Sims 3. det går inge vidare, men 2:an börjar kännas så enformig.
åh, dessa i-landsproblem.
Postat av: Suzanna

tycker om bilden!

2010-06-17 @ 20:48:54
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback