over:kill

ibland får man vara lite negativ & bitter, okej?

jag ska snart gå iväg till jobbet, men det är inte lätt. ångest i magen & försöka stänga av. göra alla arbetsuppgifterna på rutin & ta en liten kaffepaus ibland. snegla ut genom fönstret & längta bort. räkna timmarna & be dem gå lite fortfare.
jag gillar mitt jobb vid tre tillfällen. ett: när det är lunchrast & jag kan gå hem för att äta. två: fikarasten på eftermiddagen. tre: när jag får gå hem.
måste komma igång & söka något nytt. det här funkar bara inte. fast slutar om två veckor & tre dagar.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback