last day of work & stuff


photo: me


bra sista dag på jobbet! åt prinsessatårta & glass, samt fick lite presenter. alla fick blommor, & så fick jag ett presentkort på guldfynd. sweet!
slutade en timme tidigare också. gick hem, satte igång The Clash, fixade en rom & cola, bytte om till skönare kläder & satte mig ute på den stekheta balkongen. orkade inte göra så mycket mer än att bara sitta där & sjunga med till "london calling". riktigt skönt faktiskt.
sedan kom pojken hem & efter lite fixande så åkte vi hem till min mamma. midsommar-middag med sjukt äcklig snaps & ont i magen från allt skratt. vi försökte komma på roliga grejer man kunde göra med han Magnus Samuelsson om man vann en heldag med honom, haha! orkar inte berätta vad vi hittade på för dumheter, men fan vad roligt det var. sedan åt vi glass med jordgubbar & spionerade lite på grannen.

nu är vi iallafall hemma igen & jag funderar på att röra mig mot sängen. sjuuuuukt trött.
Postat av: Suzanna

snygg är du! låter som en chill dag!

2010-06-25 @ 00:14:21
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: lissie

åh vad fina bilder!

älskar din hatt btw :D

2010-06-25 @ 10:12:34
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Anonym

du passar sjukt bra i den och snygg äru!

2010-06-25 @ 13:24:28
Postat av: torkel

klart som fan att du ska behålla den! Den var awesome! HOHO. jävligt sugen på att skaffa en själv faktiskt, hahah!

2010-06-25 @ 13:25:09
Postat av: Cocco

Grattis, vilken härlig dag det där lät som! :) Själv har jag hela sommaren fylld av jobb, men pengarna kommer inte förrän i augusti typ haha. Illa.

2010-06-28 @ 15:27:08
URL: http://www.coccoess.devote.se



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback