everything I do, I do it for you

man väljer själv vilka man vill ha i sin omgivning & viktigast är väl att välja människor som får en själv att må bra. människor med positiv energi, som inte bara tar utan också ger. men vad gör man när de människor man vill ha runt omkring sig inte vill? vad gör man när någon som man vill ha i sitt liv bara vänder om & går?

jag har varit en person som bara tagit. jag har tagit människor för givet, människor som jag älskar. jag har varit elak, självisk, jobbig & allmänt dum. jag har sårat människor som jag för mitt liv aldrig velat göra något ont. men ändå så har jag gjort det, utan att jag egentligen märkt det. en ond cirkel av dåligt beteende & taskiga vanor. jag har låtit mitt dåliga humör gå ut över andra.
men jag har insett det nu. jag har förstått hur jag har betett mig & nu vill jag inget annat än ändra på det! egentligen är jag en glad, trevlig, utåtriktad & (enligt mig själv) rolig tjej. förhoppningsvis så kan de som känner mig väl hålla med om det. dock har den tjejen som jag faktiskt är gått vilse någonstans, jag har tappat bort henne. men just nu känner jag mig mer motiverad än någonsin att hitta henne igen. mycket har hänt den senaste tiden, & jag är hemskt ledsen över att det gick så långt som det gjorde. men det enda jag kan göra just nu är att ta mig upp & försöka gå vidare.
det jag behöver nu är saker att göra; träffa vänner, resa, hitta en hobby, anything. jag vill bli mer spontan också.

helst av allt vill jag bara få en chans att fixa allting, för jag vet att jag kan det.
ville bara få lite tankar ur huvudet.
Postat av: malou

You know I'm still there for you <3

2010-07-28 @ 16:02:29
Postat av: olivia

im up for it om du vill såklart :) tycker det var ett bra inlägg och vet att du är en jättefin person :)

2010-07-28 @ 16:03:53
Postat av: paij

du är en bra och snäll person och ja, rolig äru,vi hade ju skit kul både slöa på min ballkong som på krogen! :*

2010-07-28 @ 17:06:53
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: Ika

fint skrivet!

men saker ordnar sig även om det tar lite tid.<3

2010-07-28 @ 17:21:35
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: Lissie

Hoppas allt löser sig <3

2010-07-28 @ 17:53:29
URL: http://lissielimelight.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback