should I stay or should I go?

vet inte om det är någon som har tänkt på det, men jag är fortfarande hemma. alltså, inte på arvikafestivalen.
anledning? jag är trött på festivallivet. varma tält, lera, smuts, svett, äckligt hår, sjukt mycket folk, röj hela tiden, för många grader i solen, sömnlösa nätter & det faktum att jag nästan alltid får gå ensam på de spelningar jag vill se. fler negativa saker än positiva saker.

visst, det hade varit roligt att få träffa en del personer som jag känner, & några band ville jag ju gärna se, men jag skulle inte klara av det.
peace & love fick räcka för i år.

LITE ångest har jag över att jag stannade hemma. men jag skulle verkligen inte orka vara där. så.
Postat av: lissie

Jag kan förstå dig på ett sätt <3

2010-07-15 @ 16:15:51
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Cocco

Alla de anledningar du räknade upp är samma anledningar till att jag aldrig åker på andra festivaler än Sweden rock där jag kan åka hem och sova.

2010-07-16 @ 19:12:09
URL: http://www.coccoess.devote.se
Postat av: linda nordström

du tar riktigt schyssta foton och är så jädra söt! ville bara säga det :D

2010-08-08 @ 03:11:23
URL: http://baraskit.webblogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback