shop & upgrade


photo: me


stockholm med mamma idag. jättetrevligt & roligt, ända tills min mage fick för sig att börja brottas med lunchen. eller något åt det hållet, gick iallafall runt med magkramper i x antal timmar. kul.

fick iallafall hem en t-shirt, en slags trikåklänning, en ring, té, en tunnel till mitt töjda öra som inte alls var likadan som den jag redan hade (trots att hon i kassan sa det, tack för den) & mac os x snow leopard till min imac. älsklingen ska få en uppgradering. <3

för tillfället mår jag iallafall inget vidare, varken fysiskt eller psykist.
nu: computerupgrade.
sen: stargate universe?
Postat av: Anonym

ringen var ashärlig

2010-07-20 @ 21:11:27
Postat av: Suzanna

Ser asfint ut! Är ju bara LITE kär i ringen :(

2010-07-20 @ 22:28:01
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: line

t-shirten ser smått grym ut, köpt var & för hur mycket?

2010-07-26 @ 20:54:49
URL: http://haughtyandhardcore.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback