peace & love in short // three photos




photos: me


x allt som allt så var det en bra festival, trots att jag har tröttnat på hela grejen. sex festivaler på tre år har fått mig att ledsna lite.
x det var fler dåliga händelser än bra händelser, tråkigt nog. men de bra händelserna var så bra att de nästan väger upp de dåliga.
x jag spenderade två nätter i Falun hos min farmor & farfar, då jag mådde riktigt dåligt en natt + verkligen ogillar tält.
x såg hela spelningarna med Lasse Lindh, Kent & Lily Allen. såg lite av bl.a De Lyckliga Kompisarna, Thorsten Flinck och Revolutionsorkesten, The Ark, Miike Snow, D-A-D, Robyn, John Fogerty, Julian Casablancas & Markus Krunegård.
x träffade mycket trevligt folk & lärde mig släcka cigaretter på tungan.
Postat av: jennifer,

släcka cigaretter på tungan? läskigt värre!

det måste i alla fall ha varit grymt att få se lily allen. hon är en av de artister som jag verkligen verkligen måste få se en vacker dag. annars kanske jag blir tokig.

2010-07-05 @ 10:01:10
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Emma

Trist att du inte kunde hälsa! jag köpte dom på en liten butik i Borlänge som du nog endast lär finna där + att de var sista exemplaret/utförsälning, gjorde dock sönder dom sista natten.....

2010-07-05 @ 22:22:17
URL: http://myscenario.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback