24072010

jag har tappat inspirationen & motivationen till att blogga.
de senaste två-tre veckorna har jag till största del spenderat i mitt rum hemma hos mamma, helt utan sällskap. så ni kanske förstår att jag inte har så mycket att skriva om? sommaren verkar vara över & jag har ännu inte hunnit med allt jag ville. picknick, fika i sigtuna, åka bil längs okända vägar, festa hela nätter, spendera en dag på en strand, hångla till tonerna av hästpojken & håkan, besöka göteborg, bara njuta av livet, osv.
mycket har ändå hänt, men det är inget jag vill skriva om här. de närmaste vet. men jag kan ju säga att jag inte är särskilt glad.

anyway. ni får gärna komma med förslag på saker jag kan lägga upp här. vad ni vill se.
Postat av: Suzanna

gärna lite mer av din stil, typ dagens outfit eller "ett plagg ut garderoben" eller nåt liknande, tkr om din stil :*

2010-07-24 @ 18:30:08
URL: http://suzannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tråkigt att höra!

men fortsätt ladda upp bilder, outfits osv.

2010-07-24 @ 21:26:58
Postat av: bella

jag förstår precis den där känslan, känner samma sak. Det var så mycket jag skulle hunnit med i sommar men det känns som att jag legat i ide och vaknat upp när allt är över. Hur tusan blev det såhär? Får ta tag i det nu!



Hade tänkt skapa en blogg för att få ur mig lite, kunna tänka om. Men du hade visst hunnit före med "keep on running", haha. Det uttrycket försöker jag i alla fall gå efter, att aldrig sluta kämpa ;) hoppas allt blir bättre, kram

2010-07-25 @ 12:22:38
Postat av: lissie

mer bilder på dig :D <3

2010-07-25 @ 18:22:59
URL: http://lissielimelight.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback