3 januari

dåliga saker just nu är
att jag lyckas köpa trosor i fel storlek för många gånger
smärtan i min nacke
att jag har två oförklarliga blåmärken på högerarmen
att halsen värker till och från
vardagsrummet och köket som ser ut lite som slagfält
att Unna åkte tillbaka till Uppsala idag
att Cristian börjar jobba imorgon igen
att jag inte har något jobb
att min mattelärare inte hört av sig angående mitt betyg
den hemska hemska hemska kylan
att jag inte har pengar till mina tatueringar och en ny frisyr

bra saker just nu är
att jag får sova hur länge jag vill på dagarna
mozarellaost med ruccolasallad och tomater
att mitt hår har en jämn färg
glittrigt nagellack
Transformers
att min mamma hjälper mig med pengar till kläder
mina underbara sockor

snart ska vi gå och sova. god natt fina läsare.
Postat av: Ines

god natt finaste pirat<3

2010-01-03 @ 23:56:59
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: paij

jag känner att jag vill börja umgås mer med folk detta år. och inte alls ägna så mycket tid åt datorn där man ändå inte gör något vettigt. (inte jag iallafall) du kanske är med på den banan? inte banan man äter.. eh. nej men.. ah. :D heh

ok, jag erkänner jag är trött

2010-01-04 @ 16:16:10
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: Onah

Och nu är jag i malmö igen :( MEN VI SKA SES SNART! VARE SIG DU VILL ELLER IKKE.

2010-01-07 @ 20:32:38
Postat av: line

"att jag lyckas köpa trosor i fel storlek för många gånger"



haha jag känner igen mig, det är som att man aldrig fattar att den storleken INTE passar

(random kommentar till gammalt inlägg jag vet, men jaja :()

2010-01-18 @ 15:49:11
URL: http://haughtyandhardcore.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback