27 januari

igår åkte jag till Stockholm med pojken, min pappa och hans sambo för att gå på bio. Avatar i 3D. jag var skeptisk till en början, då jag trodde att de skulle missbruka 3D-effekter och hela tiden ha saker som sticker ut ur bilden och är irriterande. men så var inte fallet. effekterna gav filmen ett annat djup, en annan känsla, än vad man får av vanliga filmer. ja, jag är en sådan där bio-nörd som lever sig in i filmerna lite för mycket ibland. jag kan bara säga att filmen var underbar. helt underbar. handlingen, skådespelarna, karaktärerna, effekterna, färgerna, allt!
och jag måste erkänna att jag har en liten förälskelse i Sigourney Weaver, så det faktum att hon var med gjorde filmen ännu lite bättre. även Zoë Saldana var helt fantastisk! hon kommer bli stor inom filmvärlden, trust me.
anyway. superbra film. alla borde se den.

idag ska jag tydligen på något möte hos Arbetsförmedlingen. prata om mitt cv/personliga brev, samt välja en extern jobbcoach. dock är jag osäker på om jag vågar ge mig ut i dagens snöstorm.
har iallafall fått veta att min adressändring gick igenom, så nu har jag officiellt flyttat hemifrån.

nu ska jag duscha.
Postat av: jessica

ska inte uppmuntra till nedladdning.. sånt gör ju inte jag.. heh.. men where the wild things are finns på piratebay.... hihi

2010-01-27 @ 22:13:06
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Cansu

Åh, såg avatar i onsdags,men kan inte sluta tänka på, ända sedan dzana nämnde det haha att den liknar pocahontas till en viss del. Fast med bättre upplägg och story såklart. Men hur som helst, bra som fan var den!

2010-01-29 @ 19:58:58



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback