spacewalking / the truth is


photo: me

onsdag i vanlig ordning. tillbaka i den lilla staden enköping & allt är väl som vanligt. trist väder, gott kaffe, tom lägenhet, pyjamas, låg musik, tyst telefon, kalla fötter och för många tankar.
självförtroendet blir värre för varje dag som går. garderoben ska rensas och slängas och säljas. ska bara spara två tre outfits, samt nästan alla strumpbyxor. och underkläder då. hatarhatarhatar min garderob. hej i-landsproblem. men det värsta är väl att jag inte tycker att jag passar i någonting alls, så att köpa nya kläder finns inte riktigt på kartan. trots att jag ofta hittar fina grejer, kläder som ser helt perfekta ut. men inte på mig.
det kanske låter löjligt och lite pinsamt. men sådan är jag. förtjust i det mesta som rör kläder och mode och stilar och allt sådant där. men inget funkar på mig. jag vet inte vem jag är, men jag vet kanske vem jag vill vara. eller ja, hur jag vill vara. hur jag vill se ut. men det funkar liksom inte, det blir aldrig bra eller som jag vill.
tröjan på bilden är nog mitt finaste plagg just nu.

ursäkta whine:andet.
Postat av: carita

s: åh, var du? ja, det var grymt! såg du dom i arvika i somras också?

2010-02-03 @ 14:22:13
URL: http://caritamaria.blogg.se/
Postat av: carita

s: jag med :D men du menar på stadion 2006 va? för annars måste jag ha missat något, haha.

2010-02-03 @ 16:48:13
URL: http://caritamaria.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback