plus / minus

+ té med smak av olika bär
+ solen är framme
+ svart nagellack

- ingen kommenterar
- min bloggdesign
- posten
Postat av: klara

fast din bloggdesing är skitsnygg!!

2010-02-09 @ 02:08:22
Postat av: Nanna

Har tänkt på svart nagellack ett tag nu, vet du något fräsigt som är bra? Och din bloggdesin är snygg, ja. Cansu typ säger det till mig varje dag, haha. :$

2010-02-09 @ 16:17:09
Postat av: mia

Nanna: haha, ingen aning tyvärr. jag köper det billigaste jag kan hitta typ (dock inte Depend, dem funkar inge bra för mig). just nu har jag ett från Isadora, och det har jag haft i kanske ett år nu?

tackar tackar. <3

2010-02-09 @ 16:24:51
URL: http://keeponrunning.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback