new in:


photo: me


stockholm idag där jag har julshoppat & sprungit runt på stan!
blev klar med alla julklappar & hittade även lite grejer till mig själv, hehe. fick tag på halsduken från weekday också!
så halsduk, svart cardigan, vitt linne, vantar & två t-shirts följde med hem. fast var t-shirtarna är jag lite osäker på, så vi får se om de stannar.

vi har precis pyntat granen & skrålat till underbar julmusik, så nu tänkte jag börja med lite inslagning av klappar!
jag mår så pinsamt bra kring julen.
Postat av: Dzana

Åh den med skelett, very donnie darko!1

2010-12-23 @ 22:59:05
Postat av: Lisette

Ser nice ut! Asgulliga vantar :D

2010-12-24 @ 08:59:27
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Line

re: jag tycker det med :D sett så många som har det att jag inte kunde låta bli, haha <3

tack ju! c:



kul att du hittade halsduken tillslut! blir nästan lite avis nu ):

2010-12-24 @ 09:43:42
URL: http://lamelama.blogg.se/
Postat av: sandy

Åh var hittade du vantarna? ursnygga! kram

2010-12-26 @ 00:12:00
URL: http://fanvadgay.tk
Postat av: sara

minns att jag sett den där skelett tishan i någon butik men inte vart! den är finfin, vart finns den?

2011-01-04 @ 11:47:26
Postat av: mia

sara: den är från gina tricot! dock rear de ut den nu typ överallt, så vet inte om den finns kvar i alla butiker .. men kolla där!

2011-01-04 @ 14:26:44
URL: http://keeponrunning.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback