medicin & vitamin

jag behöver få bättre ordning på mitt liv, för det funkar liksom inte riktigt just nu. jag sover halva dagarna, jag spenderar dagarna vid datorn och tv'n, jag gör ingenting. i princip.
och det funkar verkligen inte längre. jag mår inte bra av det. så jag måste försöka bättre på mig och göra en extrem förändring i min trista vardag. nu får det vara slut på detta.
jag ska:
börja gå upp runt 8-9 varje morgon. iallafall på vardagarna.
avsätta minst en timme om dagen till studier. om det behövs.
istället för att kolla på värdelösa serier på tv'n, kolla på bra serier på datorn. (haha!)
läsa mycket mer än vad jag gör nu. hösten är till för té, tända ljus och bra böcker.
sluta vara spydig och dum mot dem jag tycker hemskt mycket om.
börja äta multivitamin (eller vad det nu var) igen. och silica-tabletter. bra grejer.
bli mer seriös i mitt jobbsökande. det behövs verkligen! jag har ingen inkomst whatsoever.
även bli duktigare på att spara pengar.
rensa min garderob några gånger till och lägga upp saker på Tradera. cashflow?
försöka träffa vänner oftare. det är så tråkigt att vara ensam om dagarna.

det var nog allt jag kunde komma på för tillfället. jag har en del att ändra på. finputsa.
och det bästa är väl att det mesta av det där inte är särskilt svårt, så jag borde ju klara av det. right?

nåväl. nu ska jag duscha. hej då.
Postat av: Tomb

"istället för att kolla på värdelösa serier på tv'n, kolla på bra serier på datorn. (haha!)"



AWesome

2009-09-16 @ 16:45:05
URL: http://verklighetskrig.com/blogg
Postat av: torkel

DUKTIG FLICKA!!1

känner en till som skulle behöva få ordning på livet, men orka. :Ö hahah!

meeen, saknar dig! <3

2009-09-16 @ 17:59:10
Postat av: angelica

SV: alltså jag köper bara vanligt löshår som är JA sådär äckligt gult, men låter det sitta med silvershampoo ett tag :>

2009-09-16 @ 18:11:15
URL: http://yestrerdaysvomit.blogg.se/
Postat av: jennifer,

jag tycker det låter himla vettigt. & hösten är till för mys, så kryp ihop i din favorithörna med en bra bok, en kopp te, en stor filt & tänd lite ljus i rummet. det behöver vi alla ibland.

2009-09-18 @ 12:06:47
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Nu är det tävling på min blogg, du har chansen att vinna 500 kr att shoppa för. Check it out!

2009-09-18 @ 18:39:26
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: Amelie

örk jag känner igen mig. det är extra jobbigt att ta tag i saker när mörkret kommer, då vill man bara bli apatisk.

2009-09-30 @ 23:17:53
URL: http://metrobloggen.se/sevenforasecret



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback