26 maj

alla arbeten i skolan (tror jag) är nu inlämnade! nu är det bara att vänta nervöst på betygen.
jag och Torkel fick iallafall godkänt på vårat projektarbete. glada_tjejer_90!
vi skulle ha börjat med det i höstas men vi började för några veckor sedan, så det var inte helt färdigt. men vi hade ett utkast och en projektrapport. visserligen fick vi godkänt "med viss protest", men vi är nöjda ändå!

nu ska jag duscha, städa, fixa saker för morgondagens elevexpo och .. spela gameboy kanske.
gjorde visst om bloggdesignen lite också. hoppsan!
Postat av: torkel

vi är bäst, G till oss! o/

SKOOOOR! jag hittar inte dom andra jag provade på hemsidan! ;___;

2009-05-26 @ 21:56:59



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback