25 maj

kom nyss in efter en cykeltur till, runt och från Idealbyn. delade ut inbjudningar till min studentmottagning. hälsade även på hemma hos Merry en liten stund, vilket var trevligt.
jag skulle kunna vara ute och cykla hela dagen. vädret är finemang och jag blir så glad!
imorgon ska ALLTING i skolan lämnas in och skrivas ut och presenteras och fixas. känns både bra och jobbigt.
skönt att allting tar slut iallafall. elva dagar kvar till studenten.

nu ska jag peta runt bland mina urklippta krönikor och räkna ut hur många sidor jag behöver i scrapbook:en. sedan ska jag utforma ett visitkort, fixa lite med projektarbetsboken och skriva några kreativa motiveringar.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback