20 maj

hektisk morgon. försov mig i en halvtimme och höll på att glömma mobilen hemma. dock så glömde jag min mobilsladd, vilken jag behöver för att koppla mobilen till datorn, så nu kommer jag inte åt mina grejer som jag behöver för att arbeta med webbdesignen. fast pappa var snäll och gick hem till mig för att mejla över en del saker. men jag saknar fortfarande massa bilder. men eftersom jag är så finurlig så lyckades jag fixa bluetooth-koppling mellan mobilen och datorn, så sitter i skrivande stund och för över massa bilder. har tjugo minuter på mig att bli klar med hemsidan. känns toppen.

något som är bra är iallafall att mina naglar är fint röda och ikväll ska jag se Detektivbyrån.
tjohejsansvejsan!



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback