21 juni

efter fyra dagar i Enköping så är jag återigen hemma. helgen har innehållit mycket skratt, jordgubbar, alkohol, cigaretter, kyssar, tv-spel, prat och annat härligt. Unna var på besök också, vilket var awesome!
men nu är jag som sagt hemma igen, och borde egentligen packa och fixa inför Peace&Love, men istället sitter jag här vid datorn. fast jag försöker faktiskt skriva en lista på saker som ska tas med, men det går sådär.
festivalpeppen har inte riktigt kommit, men jag hoppas att den visar sig snart. på tisdag börjar festen?

jag har jättetråkigt och vill bara spela Guitar Hero. eller åka tillbaka till Enköping. fast jag ska dit imorgon, så ja.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback