helgen som gått

snart ska datorn stängas av och sängen ska återigen få ett nattligt besök av mig.
Cristian var här nyss och drack té med mig, samt kollade lite på My Name Is Earl. myspys!
men jag tänkte dra en snabbgenomgång av helgen som gått.

fredag 12 juni:
åkte till Enköping, chillade, drack lite alkohol, drog ner på stan, mötte Petter och Nisse och Säcken och Erik, besökte O'learys, pratade om allt från Star Trek till pantburkar i ett lekparkståg av trä, drog hem, sov.

lördag 13 juni:
vaknar runt 6.20 på morgonen och håller på att dö av törst, går in i köket där det är kvavt och luktar instängt, tar fram juice, går till diskhon, svimmar och slår huvudet i köksbordet, vaknar under bordet några minuter senare med en orolig Cristian brevid mig, förstår ingenting, ringer mamma och frågar vad jag ska göra, dricker Treo, sover lite till.
dagen är chill och relativt händelselös. åker förbi Torkel en stund och hänger med henne, Cristian kommer förbi, vi bestämmer oss för att dricka alkohol med Lucas och kanske dra till O'learys. åker tillbaka till Cristian, dansar, sjunger, skrattar, spelar gitarr, röker, dricker, pussas, skrattar ännu mer, struntar i O'learys och drar till McDonalds istället. på vägen dit, där och på vägen tillbaka händer allting och ingenting. hemma igen sover vi.

söndag 14 juni:
chill med dill. film och andra lugna aktiviteter. jag åker hem på kvällen.



Postat av: Anonym

HAHHAAHAHH BILDERNA <3<3<333

2009-06-15 @ 23:30:12
Postat av: Mia

HAHAHA DE ÄR FINA! <3<333<3<

2009-06-15 @ 23:32:54
URL: http://keeponrunning.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback