Detektivbyrån

20:e maj 2009 var jag, Linn och Robin på Debaser Medis och njöt.
världens absolut bästa band Detektivbyrån bjöd upp till dans, musik och kärlek.
inga ord är tillräckliga, så jag tänker inte säga så mycket. bilderna får tala istället.
efter spelningen fick jag kramar, hjärtan, många tårar och fina lovord.


förbandet The Deer Tracks som frälste mig en aning. underbara.
de spelade på allt från speldosor till trianglar till trumpeter.









1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback