9 juli

jag orkar inte skriva något särskilt just nu. Arvikafestivalen var mestadels väldigt bra, men ibland lite sämre. bilder och liknande kommer senare. i måndags började jag jobba på Håbo Turistinfo. i snitt kommer det ungefär fyra personer om dagen, och jag sitter där i sju timmar. värt jobb alltså.
fast den här veckan jobbade jag bara måndag-onsdag, så idag är jag ledig. vilket tydligen betydde alkohol igår kväll. jag, Cristian, Lucas och Kenny drog till O'Learys och träffade lite folk. mer orkar jag inte berätta, haha.

nu sitter jag ensam hos Cristian för han skulle till OKQ8 för att hämta ut ett paket. och så skulle han köpa kexchoklad till mig. han är så himla fin. och han är bara bara min. <3
Postat av: Amanda

Bra blogg :D kram!

2009-07-10 @ 22:16:58
URL: http://enligtamanda.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback