31 januari

för ungefär en halvtimme sedan så var jag ute med mamma och åkte skridskor.
de har gjort en liten is-bana-grej här i närheten, var tvungen att testa ju.
det var svårare än jag mindes och isbanan var ganska gropig, men det var ändå roligt. bortsett från att jag ramlade en gång, så jag kommer nog få fina blåmärken på knäna imorgon.
nu måste jag sova iallafall.

tidigare idag slängde jag allting åt sidan och tog chansen.
carpe diem liksom.
Postat av: Tjelsi

Oh, sist jag åkte på en isbana utomhus var den också gropig och jag ramlade och bröt armen! Sen dess har jag inte vågat.

2009-02-01 @ 11:41:11
URL: http://tjelsi.com



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback