21 januari

Linn har varit gullig och ritat en bild av mig! <3
den är jättefin och tack puss.
Linn's bilddagbok och Linn's blogg.





jag orkar inte berätta något om min dag.
eller jo, det står "pancakes" på mina fingrar.
hej do.
Postat av: linn

fint att du tyckte om den! sötpannkaka <3

2009-01-22 @ 06:20:41
URL: http://bikko.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Va duktig hon är, man ser verkligen att det är du :) Så himla söt!

Och jag vet, helt knas att skriva på sina egna fingrar. Din kommentarspärr på bdb är såå jobbig ibland.

puss!

2009-01-22 @ 22:28:48
URL: http://coccoess.devote.se



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback