1 januari

den första dagen på detta nya år har snart passerat.
först hade jag en ganska positiv inställning till det nya året, "ett nytt år, en ny början, fan vad bra det ska bli, inga fler misstag, förändringen är min vän och nu jävlar ska allting bli bra".
sedan kollade jag på De Halvt Dolda och nu vet jag inte riktigt vad jag känner.
den serien är så tung och knepig. jobbig för hjärtat.

hej 2009, jag hoppas att du kommer vara snäll. hej då.
Postat av: Ines

det är som om du skrev för mig med.

2009-01-03 @ 21:46:43
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Pirat

Ines: <3

2009-01-04 @ 00:01:03
URL: http://keeponrunning.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback