27 februari

Carl-Victor är här nu! <3
fast han är hemma hos pappa just nu, ska leka med honom på söndag. åh.
då fixar jag även bild och grejer, så alla får se hur han ser ut.

men nu är jag då hemma hos mamma. trött som en jagvetintevad.
Henrik var här för en stund sedan och kollade på The Matrix med mig. goda nudlar indeed.
vi ska försöka vara spontana ihop och lite så där crazy.

imorgon ska jag till Stockholm och träffa både Linn och Elin. och kanske Jas och Isabella också.
ska kika efter lite kläder och en röd eller marinblå basker. och sjalar.
och så måste jag förbi East Street och be de kolla på mitt öra. sprucken töjning. </3

men nu ska jag fixa lite i rummet och så vidare.
sedan sova.
hej så länge!
Postat av: linn

goda nudlar!! :-D

2009-03-01 @ 11:59:28
URL: http://bikko.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback