24 februari

för två månader sedan var det julafton tjugohundraåtta. wow.
nu sitter jag här och känner mig lite rund på fettisdagen.
no semlor for moi, men en klump marsipan smakade finfint.
bortsett från att ha ätit marsipan och bränt pommes frites så har jag varit hos frisören idag. Kicki hette hon och hon var otroligt gullig och trevlig. blekte mitt hår och masserade huvudet så jag trodde jag skulle somna. hon sa flera gånger att hon uppriktigt tyckte att jag passade jättebra i ljusblondt hår, och Liza (andra frisören) höll med.
jag blev jätteglad av alla komplimanger för jag kände mig ganska ful.
så nu är iallafall mitt hår helt platina. eller ja, helt och helt .. fortfarande lite mörkare skiftningar, men Kicki sa att om de inte försvinner så skulle jag ringa henne och så fixar hon det. gulligt!

tråkigt nog så har jag inte orkat blogga på ett tag. en del saker har hänt.
kryssning till exempel. men det som händer på färjan, det stannar på färjan. right?
har även varit sjuk i några dagar, feber och sådant där. men nu mår jag bra.
ska precis börja packa nu. flyttar till pappa ikväll. praktiken börjar på allvar nu.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback