24 februari

kollade nyss på Oscarsgalan 2009. eller ja, det var bara en sammafattning av höjdpunkterna, men ändå.
det var iallafall jättefint och jag hatar att ingen vanlig svensk tv-kanal visade den live.
Hugh Jackman gjorde ett enastående jobb som värd för galan iallafall. mycket bra, ja.
och jag erkänner att jag grät en del.
Heath Ledger vann pris för sin roll som Joker i The Dark Knight. då grät jag lite för mycket kanske. sedan när Kate Winslet vann för sin roll i The Reader. den kvinnan är guld värd, älskar henne. och så grät jag lite när de presenterade Sean Penn och när han vann pris för sin roll i Milk. den mannen alltså. och så lipade jag en aning när Dustin Lance Black vann pris för bästa manus till Milk, för hans tal var så otroligt vackert.
det var nog alla gånger jag grät. och så jublade jag när Christopher Walken var där också. och Anthony Hopkins.
jag är nog lite mer insatt i film och människor än somliga tror. kanske.

nu borde jag sova. måste bara vänta tills badrummet blir ledigt.
Postat av: Tjelsi

Jag såg inte på den, annars hade jag nog också gråtit när Heath fick pris. Vem var det som tog emot priset då?

2009-02-26 @ 13:27:51
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Mia

Tjelsi: det var hans mamma, pappa och syster som tog emot det. de höll ett jättefint tal också!

2009-02-26 @ 14:48:55
URL: http://keeponrunning.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback