19 februari

bakisdag.
fest igår i Flogsta hos Pauline och Sara. jag och lite annat folk var där och röjde i lägenheten. jag började förfesta med mig själv runt 19.00, och sedan drog de andra igång. folk kom lite då och då, och runt 20.30 var vi ett helt gäng. så vi söp och pratade och dansade och hela kalaset. vid 21.00 började festen i badkaret, och det var kul.
men efter det så spårade jag ur totalt. fick snedfylla och spydde och grät och krälade på golvet. eller okej, SÅ farligt var det inte, men lite pinsamt ändå. fast de flesta var jättesnälla och tog hand om mig. fick té med salt och socker (för det skulle tydligen vara bra för magen) av Memo och sällskap av Pauline och Martin(?) i köket. folk frågade hela tiden hur jag mådde och det var lite skönt ändå, veta att folk brydde sig.

vaknade imorse och kände hur allting snurrade. sov i Paulines säng tillsammans med henne och Nicklas. gick upp och drack saft, sedan sov jag lite till. runt 10.30 kom mamma och Peter och hämtade mig.
väl hemma fyllde jag upp badkaret med varmt vatten och mycket skum. fick té och rostad macka av mamma.
så nu är jag fräsch och mår lite bättre. om en och en halvtimme drar vi till Stockholm för att åka på en liten kryssning med Viking Line Cinderella. blir jag, mamma, Peter, Filip och Torkel. inte så pepp nu, men blir nog bra!
de ska tydligen spela in "Färjan" också, så kanske hamnar på tv, hoho.

nu ska jag börja packa lite och fixa mig. ska äta något också.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback