the day before christmas

nu sitter jag här, med nymålade naglar, och känner mig lite stressad. jag ska nämligen ta tåget mot Falun om ungefär två timmar, och jag har fortfarande en del att göra; packa det sista, klä på mig, sminka mig, fixa, äta lunch, diska, städa lite. usch, jag tycker inte om att vara stressad. borde nog ha gått upp lite lite tidigare idag.
nåväl. jag tänkte iallafall att medans jag sitter här och väntar på att nagellacket ska torka så kan jag ju göra en sista uppdatering innan jag lämnar staden (kommer tillbaka på lördag, haha). imorgon är det, som ni kanske redan vet, julafton! förmodligen den bästa dagen på året, enligt mig. jag har alltid älskat julen; maten, stämningen, träffa familj och vänner, julklappar, Kalle Anka och hans vänner, julbakelser och sådant, julmust, och allt som hör till!
jag blir som ett litet barn på julafton, hela kroppen fylls av värme och glädje. åh åh. ♥

jag önskar er alla en riktigt fin och trevlig och god jul! puss!
Postat av: Sofia i London

vilken finfin basker! ha en underbar jul! massa kramar

2009-12-24 @ 00:30:01
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Nanna

Du måste lukta på killverisonen av Black XS. Blir knäsvag och vill dö. Träffar jag någonsin en kille som luktar sådär - utan att jag tvingat honom - då jävlar, Göte!

2009-12-28 @ 17:45:35



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback