30 april

har suttit ute på gräsmattan en liten stund och firat valborg med mig själv, ett glas apelsinjuice och min mobil. fick lite sällskap av Florence Valentin, Hästpojken och She & Him också.
vädret är iallafall fint.

igår var jag i Stockholm med pappa och såg Watchmen på bio. igen. så bäst. <3
Postat av: Den Lekande Människan

Kul att kolla på Watchmen igen. Redan under förtexterna får jag tårar i ögonen - så bra!



Själv har jag nu sett nya Star Trek (i stor salong) - och jag gillade den. Riktigt bra!

Min kompis Affe är hängivet Star Wars-fan, men talade mycket gott om nya Star Trek även han. Storsint av honom :-D

Jag har skrivit några rader om filmen på bloggen.

2009-05-02 @ 01:21:07
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: julia

florence valentin är så himla bra!:)

2009-05-07 @ 12:52:50
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback