3 april

jahopp. då var det sista dagen på praktiken då.
åtta veckor har jag suttit hemma med pappa och lekt webbdesigner. det har gått både bra och lite mindre bra, men jag är nog faktiskt ganska nöjd. dock tycker jag att jag kunde ha ansträngt mig lite mer än jag gjorde, men det går ju inte alltid. jag har iallafall lärt mig lite nya grejer, och har gjort två (enligt mig) fina hemsidor.
men nu är det slut. tack för tiden. och så vidare.

snart kommer mamma och hämtar mig. vi ska till Kista idag och kika runt lite.
flyttar hem till henne igen idag också. har inte bott där på typ en månad, oj oj.

men nej, nu måste jag packa klart.
och javisst ja, imorgon åker jag ju till Göteborg! puss på det!



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback