2 april

fick för mig att testa en sida som heter Mer-Trafik. det hela går ut på att man kollar på lite olika sidor som de slumpmässigt har valt ut, och så samlar man poäng och för varje tre poäng man får så kommer man att få en besökare till sin blogg/sida. inte för att jag bryr mig så mycket om sådant, men kan ju vara lite roligt?
jag är villig att göra ett försök iallafall.
ni kan också testa det här.

dock så vill jag inte att vem som helst ska läsa mig blogg, även om alla som vill är välkomna att kika, utan jag vill ha läsare som verkligen läser och uppskattar/intresserar sig av det jag skriver. så spara era "hej, fin blogg, kolla min också!"-kommentarer till någon annan, ok? tack på förhand.

lyckades iallafall jobba en del inatt, så blir förhoppningsvis färdig idag.
nu ska jag sjunga till Simon & Garfunkel och klä på mig.
hörs när vi hörs.



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback