19 april

idag fyller världens finaste Merry 18 år! grattis lilla älskade syster. <3
ok, vi är inte systrar på riktigt, men vi har känt varandra i hela våra liv, så ja.
ringde henne för en stund sedan, men hon skulle precis umgås med sin familj, så jag kanske kunde komma över senare. hoppas att fler än bara jag ska dit, vore trevligt att träffa alla igen.

idag har jag inte gjort mycket alls. kollat på Bakugan Battle Brawlers, som faktiskt är bra även fast historien är ganska lam, och så har jag kikat på underbaraste It's Always Sunny In Philadelphia.
borde plugga, men orkar inte just nu. det får bli lite senare.
nu ska jag äta glass och se ännu ett avsnitt av IASIP. se ovan.

Postat av: Sofia - Rösta på veckans blogg :)

Hej, rösta, rösta, rösta, i min blogg :D

Det är nämligen tävlingen "veckans blogg" :D

Så din röst kan göra mycket :D

2009-04-20 @ 12:06:43
URL: http://soufiaz.blogg.se/
Postat av: Bettan

Snygg blogg gillar din bakrund;)

Den ger havs känsla tycker jag:)

2009-04-20 @ 16:00:22
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Köp & Sälj

Hej! Kika in på min Köp & Sälj blogg om du hittar något av intresse, givetvis till bra priser :) Har du något du själv vill sälja? Då kan du också få annonsera (givetvis gratis), kika in på bloggen och se hur du gör :) (kopochsalj.blogg.se) Ha en bra kväll!

2009-04-20 @ 16:32:29
URL: http://kopochsalj.blogg.se/
Postat av: caroline

´fin blogg :)

2009-04-20 @ 19:37:13
URL: http://carolinekero.blogg.se/



1. reklam & spam raderas.
2. anonyma frågor besvaras antingen i ett nytt inlägg eller som en kommentar till inlägget där frågan ställdes.
men om du lämnar din din url/mejl så svarar jag dit direkt. annars så kan du alltid ställa frågor på blogresponse!

(1. advertising & spam will be deleted.
2. anonymous questions will be answered in a new post or as a comment to the post where the question was asked.
but if you leave your url/e-mail i'll answer to you directly. otherwise you can always ask at blogresponse!)

name:
remember me?

e-mail: (will not be public)

blog/URL:

comment:

Trackback